سفر کرده

به یاد برادرم

سفر کرده

به یاد برادرم

دلتنگ دلتنگم

 

 

 

تو هم مثل منی جانم ؟ ... دلت از فاصله خسته اس؟

تو هم حس میکنی درها به روی عشق تو بسته اس؟

خیالت راحت راحت، یه روز دستاتو می گیرم

به پات می شینم و آخر تو آغوش تو می میرم ...

ببین جانم برات دلتنگ دلتنگم ؟ ...

ببین دوری و من دلگیر دلگیرم؟

میگم حرفی رو که خشکیده رو لب هام؛

عزیزم ، نازنینم ... بی تو می میرم!  

 

 

   

گاه دلتنگ می شوم دلتنگتر از همه دلتنگی ها گوشه ای می نشینم

وحسرتها را می شمارم و باختن ها را و صدای شکستن ها را ...

نمی دانم من کدام امید را نا امید کرده ام و کدام خواهش را نشنیدم

و به کدام دلتنگی خندیدم که اینچنین دلتنگم؟

                                         دلتنگم دلتنگ

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدامین یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ب.ظ http://mohamadamin2.blogfa.com

توی عمق ِ شب ِ جاوید ؛ وقتی که چشام تورو دید
شب ِ من رنگ ِ سحر شد ؛ اون چشات دلم رو دزدید
عشق ِ من ، ای عشق ِ برفی!! من و تو رو به بهاریم
چون حالا با فصل ِ سرما ؛ ما دیگه کاری نداریم
دیگه شوکران نمی خوام ؛ تو بده اعجاز ِ تازه
با چشات جادوگری کن؛ آخه چشمات ســـِـحر ِ نازه
من و تو جنس ِ حقیقت ؛ عشقمون بهم زیاده
گور به گور شه شهر ِ قصه ؛ اگه عشق به قد ِ یاده
تو ترانه ی مجسم ؛ تو مثه حرمت ِ آبی
استعاره کم آوُردم ؛ تو خودت تشبیه نابی

مهدی چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.downcaste.blogsky.com

سلام.
بدون هیچ حرفی پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک می گم.امیدوارم سالی توام با موفقیت...کامیابی...بهروزی
داشته باشید...
آرزومند آرزوهای قشنگتان هستم...
...دل شکسته...

هستی پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ق.ظ http://hasti-67.blogfa.com

ماه بالای سر آبادی است،اهل آبادی در خواب.روی این مهتابی، خشت غربت را می بویم باغ همسایه چراغش روشن، من چراغم خاموش


سلام به گلناز عزیزم خوبی امیدوارم آسمون دلت آبی باشه

من بروزم خوشحال میشم سری بزنی
موفق باشی

محمدامین چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ب.ظ http://mohamadamin2.blogfa.com

یادته یه روز بهم گفتی هر وقت خواستی گریه کنی برو زیر بارون

که نکنه نامردی اشکاتو ببینه و بهت بخنده

گفتم اگه بارون نیومد چی

گفتی اگه چشمای قشنگ تو بباره آسمون گریش می گیره

گفتم:یه خواهش دارم وقتی آسمون چشمام خواست بباره تنهام نزار

گفتی : به چشم

حالا امروز من دارم گریه می کنم

اما آسمون نمی باره

تو هم اون دور دورا ایستادی و داری بهم میخندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد